Nieuw schoolgebouw

VSO Thriantaschool, een pracht nieuw gebouw met een stoere uitstraling

Een kleine fotoreportage van het gebouw.

Met dank aan: Architect Daan Josee van Maas Kristinsson Architecten / Foto Dirk Verwoerd

VSO Thriantaschool in een nieuw gebouw.

Na vele jaren aan Zuidlaarderbrink, is nu de VSO Thriantaschool gehuisvest aan de Velodrome 2 in Emmen.
De VSO Thriantaschool zit nu in een spiksplinternieuw gebouw. Er gingen de nodige voorbereidingen aan vooraf. Na een bouwtijd van amper tien maanden kon de VSO met ingang van het schooljaar 2022-2023 het gebouw in gebruiknemen.
Een pracht gebouw, met stoere een uitstraling en geheel ingericht naar de nieuwe eisen van het VSO onderwijs.

Hieronder een aantal berichten uit diverse media
Eerste spade in de grond. Bouw nieuwe school VSO Thrianta gestart - zuidenvelder.info
- Officiele opening van VSO-Thriantaschool.  ZO!34 - Nieuwe Thriantaschool in Emmen officieel geopend (zo34.nl)
Officiele opening VSO-Thriantaschool met FC Emmen.  Nieuws - Openbaar onderwijs emmen (oo-emmen.nl)